Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Roel Gun - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Roel Gun - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Blijf op de hoogte en volg Roel

28 Juli 2012 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Om maar even me blog te beginnen op Waarbenjij.nu is hier me allereerste berichtje! Hier zal ik tijdens mijn reis alle foto's zetten, verhalen posten en noem maar op!

De voorbereidingen zijn nu in volle gang, de tickets zijn geboekt, paspoorten zijn binnen en de backpacks zijn al in gebruik! De visums, inentingen e.d. moeten nog wel geregeld worden.

8 november zullen Luuk en ik in het vliegtuig stappen richting Bangkok.
Na een paar dagen zullen we dan richting Brisbane vliegen om aan de tocht door Australië te beginnen. Hier zullen we eerst helemaal afzakken tot aan Adelaide, waarna we weer terugreizen om na 3 maanden in Brisbane het vliegtuig richting NZ te pakken. Na een maand in NZ vliegen we weer terug om nog 2 maanden tussen Brisbane en Cairns te hangen als afsluitertje.

Als jullie mijn verhalen willen blijven volgen kan je je uiteraard ook opgeven in de mailinglijst (even zoeken op mijn waarbenjij.nu). Als het goed is komen ze ook allemaal langs op Facebook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk bij Duurstede

Roel

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 28389

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 02 Juni 2013

Twintrip Australië

Landen bezocht: