Klaar om te vertrekken! - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Roel Gun - WaarBenJij.nu Klaar om te vertrekken! - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Roel Gun - WaarBenJij.nu

Klaar om te vertrekken!

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

07 November 2012 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Nog maar iets meer dan 26 uurtjes en dan zitten Luuk en ik in het vliegtuig! Onze tassen zijn gepakt, de tickets zijn geprint en de afscheidsfeestjes zijn alweer voorbij. Alles samengevat zijn wij er helemaal klaar voor om op reis te gaan! We vertrekken morgen ochtend om half 10 uit Wijk. Als het goed is gaat het vliegtuig dan rond 14:00 de lucht in.

We komen vrijdag ochtend rond 7 uur lokale tijd aan op Bangkok int. airport. Hier hebben we dan tot maandagmiddag de tijd om de stad te verkennen. Vervolgens vliegen we in 2 vluchten via Taipei naar Brisbane waar het grootste avontuur ons te wachten staat.

Ik wil iedereen nog even bedanken voor alle kaartjes, telefoontjes, cadeautjes en een paar zeer geslaagde afscheidsparty's!

Ik zou zeggen, tot over een half jaar! Mochten jullie me missen, ik ben niet aan het vissen ;-) via de mail is waarschijnlijk het makkelijkst om mij te bereiken.

• 07 November 2012 - 11:53

Heel veel plezier alvast!

• 07 November 2012 - 11:53

Heel veel plezier alvast!

• 07 November 2012 - 12:01

Tijs Jonker:

mannen, heel veel plezier . Ga jullie avonturen zeker volgen

• 07 November 2012 - 12:18

Jochem:

Heel veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.... :-P ben benieuwd naar je reisverslagen en zal je op de voet volgen!

• 07 November 2012 - 18:04

Anja Van Der Vliet:

goede reis,ga er van genieten .en voor je moeder sterkte morgen.
    en ga jullie zeker volgen

• 07 November 2012 - 19:20

Sanny Hendriks:

Roel en Luuk,
    Heel veel plezier in Australië, het gaat jullie goed.
    Groetjes en liefs Sanny en Gerard en Charlotte *

• 07 November 2012 - 21:01

Bonne & Anne-Marie Westdorp:

We hebben de party gemist. Toch willen we jullie alsnog een heeeeeeele goede en leuke reis toewensen.

• 07 November 2012 - 21:35

Margo En Toon Van Rijn:

Een hele mooie trip gewenst met mooie ,spannende ervaringen maar kom weer gezond terug.

• 09 November 2012 - 01:29

Corinne Goossens:

Beste Roel en Luuk,
    een mooie reis en geniet ervan ,en jullie zullen zeker in deze sinterklaastijd,die er nu aan komt veel leuke kadootjes uit kunnen pakken ! veel groetjes uit het winterachtige zuiden van het land van Peter ,Michael en Corinne

• 10 November 2012 - 11:42

Dad And Mum:

Hallo boys,

we zagen via sms dat jullie al om 5 uur aankwamen en dat jullie al snel in het hostel waren.gelijk die gekke, mooie , aparte stad Bangkok in lazen we. nu al weer 1 dagje verder dus de stad al een klein beetje verkend waarschijnlijk. het regent in wijk bij duurstede dus jullie missen hier niets behalve ons natuurlijk.
    geniet van die paar dagen Bangkok en dan op naar de volgende city.

veel liefs dad and mum

• 12 November 2012 - 05:26

Roel:

Bedankt voor alle leuke reacties! Ons eerste 'echte' reisverslag staat nu ook online :-) zometeen door naar Brisbane.